Nieuwe aanstellingen binnen Executive Team CWT

AMSTERDAM, 25 januari 2016 – Carlson Wagonlit Travel (CWT) maakt drie nieuwe aanstellingen bekend binnen haar wereldwijde Executive Team. Deze verschuivingen in het management team zijn van kracht met ingang van 1 februari a.s.

Andrew Waller - CWT's huidige President, Europe, Middle East & Africa – neemt een nieuwe rol aan als Executive Vice President, Global Business Transformation. In deze functie zal Waller zich richten op het verder optimaliseren van de efficiëntie van de organisatie, alsmede het hervormen van het CWT bedrijfsmodel met het oog op de toekomst. Waller zal opereren vanuit Parijs en Londen.

Kelly Kuhn - CWT's huidige President Asia-Pacific – neemt de functie van Waller over als President, Europe, Middle East & Africa & Global Partners Network. Ze zal werkzaam zijn vanuit Londen.

Kai Chan, General Manager voor CWT Zuidoost Azië wordt President Asia Pacific, en daarbij lid van het wereldwijde Executive Team. Ze zal haar functie uitoefenen vanuit Singapore.

Zowel Waller, Kuhn als Chan zullen in hun nieuwe functie direct rapporteren aan Doug Anderson, President & CEO.

Anderson over de nieuwe aanstellingen: "Andrew, Kelly en Kai hebben allen aantoonbare successen geboekt binnen de CWT-organisatie. Hun expertise en ervaring zal ons helpen om CWT verder richting te geven in de nabije toekomst. Ik kijk ernaar uit om samen met hen te werken aan een versterking van ons aanbod aan klanten wereldwijd."

Over Carlson Wagonlit Travel

Carlson Wagonlit Travel (CWT) is een internationaal leidende organisatie op het gebied van zakelijk reismanagement en meetings & events. CWT bedient bedrijven en overheidsinstanties van uiteenlopende omvang in meer dan 150 landen en gebieden. Door het optimaal benutten van de vakkundigheid van haar medewerkers en technologische innovaties helpt CWT haar klanten om het hoogst mogelijke rendement uit hun reisprogramma te halen op het gebied van besparingen, dienstverlening, veiligheid en duurzaamheid. De organisatie levert op toegewijde wijze hoogwaardige diensten en ondersteuning aan reizigers. In 2014 bedroeg de pro forma omzet van CWT van 100% dochterondernemingen en joint ventures 27,3 miljard USD. Als onderdeel van duurzaam ondernemen heeft CWT de United Nations Global Compact ondertekend. Voor meer informatie over CWT: www.carlsonwagonlit.nl. Volg ons op Twitter: @CWTBenelux.