BASF kiest voor CWT Meetings & Events in UK & Ierland, Scandinavië en de Baltische staten

Amsterdam, 21 juni 2017

CWT Meetings & Events, de meetings & events tak van Carlson Wagonlit Travel, gaat de vergaderingen en evenementen voor het mondiale chemische bedrijf BASF regelen en organiseren. De marken waar CWT M&E voor BASF gaat werken zijn: UK & Ierland, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, Litouwen, Letland en Estland.

BASF koos mede voor CWT M&E door de aangeboden geconsolideerde oplossing in combinatie met de brede verscheidenheid aan leveranciers. BASF was vooral te spreken over het goede inzicht en de controle over de uitgaven, alsmede de hoge kwaliteit van de diensten.

“We zijn verheugd om met deze wereldwijde organisatie te gaan samenwerken. Ik kijk uit naar de eerste projecten met BASF in de Scandinavische landen,” aldus Program Manager Mi Horrocks, die het partnership in de Scandinavische markt zal leiden. De relatie met BASF is van start gegaan op het Deense hoofdkantoor van CWT Meetings & Events in Kopenhagen.

In de UK wordt het partnership geleid door Program Manager Simon Hubbard.

“We zijn blij dat BASF met ons in zee gaat voor het beheer van hun meetings & events programma in meerdere belangrijke markten, waaronder UK & Ierland, en we kijken ernaar uit om hen te gaan ondersteunen in de komende maanden,” aldus Simon Hubbard.

CWT M&E zal BASF gaan bedienen vanuit het kantoor in Birmingham, tot de services behoort ook het zoeken naar geschikte vergader- en evenementenlocaties.

Over CWT Meetings & Events

CWT Meetings & Events voert jaarlijks 35.000 creatieve, kwalitatief hoogstaande projecten uit voor klanten – in alle sectoren wereldwijd. Onze creatieve know-how helpt ons bij het neerzetten van inspirerende evenementen, terwijl onze logistieke experts garant staan voor de organisatie van professionele vergaderingen en groepsreizen. CWT Meetings & Events is de meetings & events divisie van Carlson Wagonlit Travel. Voor meer informatie over CWT Meetings & Events: www.cwt-meetings-events.nl

Volg ons op Twitter @CWT_ME en LinkedIn.

Over Carlson Wagonlit Travel

Bedrijven en overheden vertrouwen op ons om hun mensen met elkaar in contact te houden. Wij voorzien hun reizigers van een volledig afgestemde reiservaring waarbij we innovatieve technologie combineren met onze ruime ervaring. Elke dag helpen we reizigers op weg en vullen bijna 200 Boeing 747’s en 100.000 hotelkamers, en organiseren we 95 bedrijfsevenementen. We zijn met meer dan 18.000 mensen in circa 150 landen, In 2016 realiseerde we een totaal transactievolume van 23 miljard US Dollars.

Voor meer informatie over CWT: www.carlsonwagonlit.nl.

Volg ons op Twitter @CarlsonWagonlit en LinkedIn.

Mediacontacten:

Maaike Boer