Carlson Wagonlit Travel lanceert RoomIt by CWTTM

Amsterdam, 17 juli 2017

Carlson Wagonlit Travel (CWT) - de toonaangevende wereldwijde zakenreisorganisatie - kondigt de formele lancering aan van een nieuwe divisie, volledig toegewijd aan hoteldistributie – RoomIt by CWTTM. De nieuwe divisie is geheel gericht op het aanbieden van een grote variëteit aan accommodaties voor klanten wereldwijd.

"RoomIt by CWT vereenvoudigt het hotelboekingsproces en zet de meest relevante accommodatieopties overzichtelijk op een rijtje," aldus Scott Brennan, President Hotels Carlson Wagonlit Travel. "CWT is vastbesloten om onze klanten een breed scala aan wereldwijde opties te bieden tegen zeer concurrerende tarieven. Onze investering in RoomIt zal een betere en meer persoonlijke service voor onze reizigers mogelijk maken."

RoomIt is in het leven geroepen om tegemoet te komen aan de steeds veranderende klantbehoeften met betrekking tot nieuwe functionaliteiten en een gepersonaliseerd aanbod. Tegelijkertijd biedt RoomIt bedrijven de mogelijkheid om reisschema’s van medewerkers effectief te monitoren.

De functionaliteiten van RoomIt omvatten:

• Een consistente wereldwijde boekingservaring
  • Een intuïtieve hotelboekingstool
  • De mogelijkheid om alleen hotelaccommodatie te boeken
  • Reisbeheer voor bedrijven van elke omvang
  • Betere onderzoeks- en boekingsinstrumenten die toegang verschaffen tot accommodatie
  • Reismanagement tools voor tracking, rapportages en betalingsmogelijkheden
  • Toegang tot loyaliteitsprogramma’s voor reizigers en het CWT’s loyaltyprogramma

Over Carlson Wagonlit Travel

Bedrijven en overheden vertrouwen op ons om hun mensen met elkaar in contact te houden. Wij voorzien hun reizigers van een volledig afgestemde reiservaring waarbij we innovatieve technologie combineren met onze ruime ervaring. Elke dag helpen we reizigers op weg en vullen bijna 200 Boeing 747’s en 100.000 hotelkamers, en organiseren we 95 bedrijfsevenementen. We zijn met meer dan 18.000 mensen in circa 150 landen, In 2016 realiseerde we een totaal transactievolume van 23 miljard US Dollars.

Voor meer informatie over CWT: www.carlsonwagonlit.nl.

Volg ons op Twitter @CarlsonWagonlit en LinkedIn.

Mediacontacten:

Maaike Boer